60 % mileniálov chce školenia v oblasti vedenia (Deloitte, 2023).
94% zamestnancov hovorí, že príležitosti na vzdelávanie sú hlavným dôvodom, prečo
zostať v zamestnaní.
9 hodín – celková doba školenia, ktorú absolvovala takmer polovica manažérov s viac
ako 10 rokmi skúseností (Prieskum medzi 500+ manažérmi).
Nasledujúca štatistika je zaujímavá a úprimne povedané je trochu smutná: 84 % manažérov
uvádza, že nikdy neprešli formálnym školením v oblasti vedenia ľudí ani žiadnych
manažérskych zručností.
Zamestnanci sú často povýšení na manažérov, pretože boli vo svojej práci skvelí, ale potom
sa od nich očakáva, že nejakým spôsobom budú vedieť, ako motivovať, koučovať,
delegovať, viesť ťažké rozhovory a budovať dôveru vo svojich tímoch.
To znamená, že sa od nich očakáva, že budú mať úplne iné zručnosti, než aké sa od nich
vyžadovali v ich poslednej úlohe. Mnohí na to musia prísť metódou pokus-omyl.
Čísla hovoria samé za seba.
Viete, aká drahá je fluktuácia zamestnancov, ale správna stratégia školenia vám môže
pomôcť udržať si špičkové talenty a vybudovať dlhodobú lojalitu. Táto medzera je
príležitosťou. Investícia do vašich ľudí vám môže poskytnúť cennú výhodu na konkurenčnom
trhu práce.
Predstavte si, aké odlišné by mohli byť pracoviská, keby sme prestali predpokladať, že
manažment je prirodzený, a začali s ním zaobchádzať ako so zručnosťou, ktorú je možné
trénovať.
Prilákajte a udržte si tie najlepšie. Chci viac.



